Jesień na dobre zagościła już za naszymi oknami, dlatego coraz częściej szukamy odpowiednich zapachów perfum dla tej pory roku. Cytrusową świeżość i orzeźwienie warto porzucić w tym czasie na rzecz perfum bardziej zmysłowych, o ciepłych nutach, otulających jak dodatkowa warstwa ubrania. W chłodniejsze dni na męskim ciele doskonale sprawdzają się perfumy o nutach drzewnych, przyprawowych, fougere lub orientalnych. Właśnie takie aromaty znajdziemy w tegorocznych nowościach perfum męskich na jesień w sklepie Perfumy.pl – https://perfumy.pl. Przyglądamy się czterem z nich nieco uważniej.
1. Giorgio Armani Emporio Stronger With You
Inspirowana historią miłosną współczesnego młodego mężczyzny, który uparcie stawia czoła wszelkim przeszkodom pojawiającym się na jego drodze, czyniąc to uczucie silniejszym woda toaletowa Giorgio Armani Emporio Stronger With You została skomponowana jako para do damskich perfum Emporio In Love With You. Oba zapachy zaprezentowane w 2019 roku wzajemnie się uwodzą, przenikają i intrygują, stanowiąc piękne, aromatyczne tło dla tegorocznej jesieni. Orientalno-fougere kompozycję Giorgio Armani Emporio Stronger With You stanowią nuty różowego pieprzu przeplatające się w nutach serca z intensywną lawendą i rozgrzewającym cynamonem. Wykwintną, luksusową bazę, podkreślającą intensywność całej kompozycji zapachowej stanowią zaś słodkie akordy wanilii, fasoli Tonka i kandyzowanych kasztanów. Nowoczesny, pełen zmysłowości zapach Giorgio Armani Emporio doskonale nadaje się na każdą okazję, można więc używać go zarówno do pracy, jak i na specjalne okazje.
2. Carolina Herrera Bad Boy
Nowe perfumy sygnowane przez dom mody wenezuelskiej projektantki mieszkającej na stałe i tworzącej w Nowym Jorku, Caroliny Herrery, to jedna z najważniejszych zapachowych premier tego roku. Są one flankerem – męską wersją odnoszącego niezwykłe sukcesy na całym świecie damskiego zapachu Carolina Herrera Good Girl. Orientalno-przyprawowa woda toaletowa Carolina Herrera Bad Boy powstała z myślą o odważnych i pewnych siebie mężczyznach – herosach XXI wieku, co symbolizuje oryginalny flakon, w jakiej została zamknięta – w kształcie pioruna. Kompozycję rozpoczyna orzeźwiająca bergamotka połączona z pikantnymi nutami czarnego i białego pieprzu, przechodzące w sercu zapachu w aromaty cedru i szałwii. Nuty bazowe stanowią zaś pełna słodyczy fasolka Tonka, drzewo bursztynowe oraz zaskakujący akcent kakao. To manifest nowej, pełnej sprzeczności męskości, która w kampanii reklamowej jest reprezentowana przez aktora Eda Skreina. Bad Boy przede wszystkim pozostaje wierny sobie. Może trenować sztuki walki, a jednocześnie szykować ciepłą kolację w domu dla najbliższych i przytulać swoje dzieci.
3. Givenchy Gentleman Eau de Parfum
Nowa interpretacja klasycznej kompozycji Givenchy Gentleman z 1974 to zapach dla współczesnego dżentelmena o drzewno-aromatycznych nutach zaprezentowany w 2018 roku. Olivier Cresp i Nathalie Lorson w mrocznym flakonie zamknęli wodę toaletową, w której dominującym akcentem jest zapach gourmandowego irysa. Znajduje się on w sercu Givenchy Gentleman Eau de Parfum, choć daje o sobie znać od początku aplikacji perfum na skórze. Czarny pieprz wykorzystany w nutach głowy nadaje irysowi męskiej pikanterii, a wybrzmiewającą długo na skórze bazę stanowią nuty paczuli, czarnej wanilii i balsamu tolu. Całość jest niezwykle ciepła, miękka i doskonale sprawdzi się w chłodniejszej jesiennej aurze.
4. Versace Eros Flame
Drzewno-przyprawowe perfumy męskie z 2018 r., które na polskim rynku dostępne są dopiero od 2019. Słodkie akcenty nadają Versace Eros Flame fasola Tonka oraz wanilia w nutach bazowych, a wcześniej wyczuwalne są orzeźwiające esencje cytryny, mandarynki, czarnego pieprzu oraz aromatycznego rozmarynu. Całość powstała z myślą o odważnych mężczyznach, którzy nie obawiają się największych wyzwań życiowych, w tym miłości.